Możesz skorzystać z rękojmi w przypadku, gdy stwierdzisz, że otrzymany towar jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną. W tym celu wypełnij formularz reklamacji dostępny pod
tym linkiem. Formularz prześlij na adres e-mail kontakt@filipekwood.pl lub na adres FilipekWood
ul. Centralna 93
Jerzmanowice 32-048,
a następnie postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami przesyłanymi drogą mailową, korespondencyjną lub telefoniczną.
Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość. Przyśpieszy i usprawni to proces reklamacji. Jeśli stwierdzisz brak towaru, niezgodność towaru z umową lub mechaniczne uszkodzenia towaru, które mogły powstać na skutek nieprawidłowego transportu, spisz w obecności kuriera protokół szkody a następnie załącz skan protokołu do formularza reklamacji. W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru/uszkodzenia po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki).
Maksymalny termin na potwierdzenie przez nas niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.
Szczegóły procesu reklamacji zakupionego towaru znajdują się w
regulaminie sklepu.